شرح پديد آور :
طراح نيما حكمت؛ تصويرگر اكبري؛ طراح گرافيك اشراقي
عنوان :
هوش تجاري [بازي روميزي]
عنوان موازي :
Business intelligence
اطلاعات نشر :
تهران: استوديو سرگرمي سورن،
مشخصات ظاهري :
1 بازي روميزي، (قطعه هاي گوناگون)، (در يك جعبه)
يادداشت :
نوع: كارتي (خريد و فروش) , تعداد بازيكنان: 2 - 6 نفر , زمان: 30 - 45 دقيقه
مندرجات :
قطعه 1. 72 اسكناس (36 پانصد هزاري، 24 پنجاه هزاري، 12 دويست هزاري). - , قطعه 2. 36 كارت (9 آبي، 9 سبز، 9 زرد، 9 قرمز). - , قطعه 3. 12 ژتون كالا (انرژي: 1 زغال سنگ، 1 گاز، 1 نفت، مصالح ساختماني: 1 سيمان، 1 چوب، 1 آهن، مواد غذايي: 1 شكر، 1 گندم، 1 قهوه، فلزات گرانبها: 1 برنز، 1 نقره، 1 طلا). - , قطعه 4. 1 برگه راهنما.
چكيده :
بازي به دو روش انجام ميشود: در روش اول 36 كارت را با يكديگر مخلوط كرده و پشت و رو در بانك قرار دهيد. ژتون ها را هم كنار آنها قرار داده و پول ها را به طور مساوي بين بازيكنان تقسيم كنيد. بازي را به صورت نوبتي شروع كنيد. در نوبت خود دو كار بايد انجام دهيد: 1) انجام معامله: هر بازيكن مي تواند يك معامله انجام داده و يك كالا از بانك يا ساير بازيكنان خريداري كند. 2) رو كردن كارت: پس از انجام معامله بايد كارت بالاي دسته كارت ها را رو كنيد (قوانين هر دو مرحله را از برگه راهنما بخوانيد). در آخر بازيكني كه براي شناسايي و تأمين كالاي مورد نياز بازار كمترين جريمه را به بانك پرداخته باشد برنده بازي است. در روش دوم بازيكني كه بيشترين جايزه نقدي را از بانك دريافت كند برنده بازي است (روش دوم را از برگه راهنما بخوانيد)
واردكنندة اطلاعات :
پاشازاده
تاريخ ورود اطلاعات :
97/11/14
گروه سني :
13 سال به بالا