شماره رکورد :
9166
عنوان :
از برندسازي بخش عمومي تا برند ملي [مقاله]
يادداشت :
شماره : ۱۵ , كليدواژه ها : برندسازي، بخش خصوصي، بخش عمومي، بازاريابي، ارتباطات، استراتژي برند
ردة اصلي :
PJ4
شماره :
028
شمارة کاتر :
9940
تاريخ :
96
واردكنندة اطلاعات :
مرداني
تاريخ ورود اطلاعات :
۱۳۹۷/۲/۲۱
عنوان نشريه :
فصلنامه نقد كتاب اطلاع رساني و ارتباطات
شرح پديد آور :
اميدعلي مسعودي
لينک به اين مدرک :
http://www.hosseiniehershad.ir/dL/search/default.aspx?Term=9166&Field=0&DTC=50
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد