شماره رکورد :
8939
عنوان :
استراتژي هاي رقابتي رسانه [مقاله]
يادداشت :
كليدواژه ها : مديريت رسانه، سازمان رسانه اي، استراتژي رقابتي، برند رسانه اي
ردة اصلي :
PJ4
شماره :
028
شمارة کاتر :
9864
تاريخ :
95
واردكنندة اطلاعات :
مرداني
تاريخ ورود اطلاعات :
۱۳۹۷/۱/۳۱
عنوان نشريه :
فصلنامه نقد كتاب اطلاع رساني و ارتباطات
شرح پديد آور :
اسماعيل افقهي، مريم توكل
لينک به اين مدرک :
http://www.hosseiniehershad.ir/dL/search/default.aspx?Term=8939&Field=0&DTC=50
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد