شماره رکورد :
8839
عنوان :
انتخابات مجلس شوراي اسلامي سال ۹۴: نقش رسانه ها در رفتار انتخاباتي (مطالعه موردي: دانشجويان دانشگاه اصفهان)
يادداشت :
كليد واژه ها: رسانه، تمايل به شركت در انتخابات، گرايش سياسي
ردة اصلي :
Pj4
شماره :
300
شمارة کاتر :
8702
تاريخ :
97
واردكنندة اطلاعات :
يزدي پور
تاريخ ورود اطلاعات :
۹۷/۱/۲۸
عنوان نشريه :
پژوهش هاي ارتباطي
شرح پديد آور :
محمود رضا رهبر قاضي، مرضيه فدايي ده چشمه
لينک به اين مدرک :
http://www.hosseiniehershad.ir/dL/search/default.aspx?Term=8839&Field=0&DTC=50
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد