شماره رکورد :
21914
عنوان :
مديريت ارتباط با مشتري در كتابخانه ها [مقاله]
يادداشت :
ش. 80، ص. 137 - 150. , كليدواژه ها: مديريت ارتباط با مشتري، كاربر مداري، كتابخانه ها، وفاداري مشتري، فناوري اطلاعات.
ردة اصلي :
PJ4
شماره :
020
شمارة کاتر :
26432
تاريخ :
88
واردكنندة اطلاعات :
زارعي
تاريخ ورود اطلاعات :
1399/12/17
عنوان نشريه :
فصلنامه كتاب
شرح پديد آور :
شبنم شاهوار، نجلا حريري
لينک به اين مدرک :
http://www.hosseiniehershad.ir/dL/search/default.aspx?Term=21914&Field=0&DTC=50
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد