شماره رکورد :
15000
عنوان :
نگاشت شبكه تداعي هاي برند نزد مراجعه كنندگان با استفاده از نقشه مفهومي برند (BCM) مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ايرانداك) [مقاله]
يادداشت :
بهاره اصانلو، نسرين ابوئي , ش.95، ص.207-243. , كليدواژه ها: تداعي هاي برند، تصوير ذهني از برند، نقشه هاي ذهني برند، نقشه مفهومي برند، نگاشت شبكه تداعي هاي برند
ردة اصلي :
PJ4
شماره :
020
شمارة کاتر :
17440
تاريخ :
97
واردكنندة اطلاعات :
يزدي پور
تاريخ ورود اطلاعات :
98/7/7
عنوان نشريه :
پژوهش نامه پردازش و مديريت اطلاعات
شرح پديد آور :
حميد كاظمي ... [و ديگران]
لينک به اين مدرک :

بازگشت