شماره رکورد :
13494
عنوان :
بررسي ميزان ملي گرايي مصرفي، اعتماد به تبليغات و تمايل به مصرف كالاهاي داخلي در بين شهروندان 28 شهر كشور
يادداشت :
كليد واژه ها: ملي گرايي مصرفي، اعتماد به تبليغات، تمايل به مصرف، نگرش مصرف كنندگان , ش:71
ردة اصلي :
PJ4
شماره :
300
شمارة کاتر :
16961
تاريخ :
71
واردكنندة اطلاعات :
يزدي پور
تاريخ ورود اطلاعات :
97/12/28
عنوان نشريه :
پژوهش هاي ارتباطي
شرح پديد آور :
مهرزاد بهمني
لينک به اين مدرک :
http://www.hosseiniehershad.ir/dL/search/default.aspx?Term=13494&Field=0&DTC=50
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد