شماره رکورد :
3534
عنوان :
آنچه براي حفظ مشتري بايد بدانيم [ديسك ويدئويي]
عنوان فرعي :
بسته ۱
اطلاعات نشر :
تهران : نيكا طرح،
سال نشر :
۱۳۹۶
مشخصات ظاهري :
۱ ديسك ويدئويي (۱۷۸ دقيقه) : باصدا، رنگي ؛ ۳/۴ ۴ اينچ ‎+‎ نشريه همراه
يادداشت :
عنوان سري : حفظ و توسعه بازار. , استاد همراه. , نشريه همراه : ماهنامه مديران ارشد مجلد ۱۴ دي ۱۳۹۶. , DVD player.
مندرجات :
ق. ۱. CRM چيست؟/ هرمز مهراني. - , ق. ۲. ۲۰ فرمان مديريت رابطه با مشتري/ وحيد ناصحي فر. - , ق. ۳. مديريت شكايات مشتريان CCM/ هرمز مهراني.
موضوع :
مشتري شناسي - مديريت , خدمات مشتري - مديريت
چکيده :
در اين مجموعه مي آموزيم استراتژي كسب و كار از طريق رضايت مشتري و پياده سازي فرآيندهاي مشتري محور، متدولوژي (روش شناسي در مديريت ارتباط با مشتري، تفاوت رابطه و ارتباط با مشتري، اصول بازاريابي رابطه اي، مديريت دانش بازاريابي و رابطه با مشتري، وظايف و اهداف مديريت و گام هاي فرآيند مديريت شكايت مشتريان
شناسه هاي افزوده :
پ مدرس. مهراني، هرمز، ۱۳۳۳ - , پ مدرس. ناصحي فر، وحيد، ۱۳۴۸ - , ع حفظ و توسعه بازار.
ردة اصلي :
FZ2
شماره :
658
شمارة کاتر :
13862
تاريخ :
96C
واردكنندة اطلاعات :
آرامي
تاريخ ورود اطلاعات :
1396/10/14
لينک به اين مدرک :

بازگشت