شماره ركورد :
66559
Name :
Dupaul, George J.
پديد آور :
دوپل، جورج ج.
شرح پديد آور :
نوشته جورج جي. دوپل ، گري استونر ؛ ترجمه پروانه محمدخاني ، سيروان اسمائي مجد
عنوان :
اختلال كمبود توجه / بيش فعالي در مدرسه
عنوان فرعي :
شيوه هاي ارزيابي و راهبردهاي داخلي
اطلاعات نشر :
تهران : دانژه
سال نشر :
1388
مشخصات ظاهري :
430 ص. : مصور، جدول، نمودار
عناوين ديگر :
بيش فعالي در مدرسه
يادداشت :
عنوان اصلي : ADHD in the schools assessment and intervention strategies
واژه نامه :
واژه نامه
كتابنامه :
ص. [379] - 419
موضوع :
كم توجهي در كودكان پرتحرك - آموزش و پرورش , كم توجهي در كودكان پرتحرك - درمان
شناسه هاي افزوده :
استونر، گري , محمدخاني، پروانه ، 1333 - ، مترجم , اسمائي مجد، سيروان ، 1357 - ، مترجم , شيوههاي ارزيابي و راهبردهاي داخلي , ADHD in the schools assessment and intervention strategies , بيش فعالي در مدرسه
ردة اصلي :
‏371
شماره :
/93
شمارة كاتر :
‌د‌739‌الف
شماره مدرك :
81107
شابك :
9786005070897
نمايه :
نمايه
لينک به اين مدرک :

بازگشت