شرح پديد آور :
مولف احمد اخوي
عنوان :
تجارت بين الملل، استراتژي بازرگاني و توسعه اقتصادي
بالاي عنوان :
مطالعه اي در نظريه ها، كاربردها و تجربه هاي
اطلاعات نشر :
تهران : وزارت بازرگاني، موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني
مشخصات ظاهري :
و، شش، 392 ص. : مصور، جدول، نمودار
يادداشت :
بالاي عنوان : مطالعه اي در نظريه ها، كاربردها و تجربه هاي , عنوان به انگليسي : International trade , Trade strategy and economic development
كتابنامه :
ص. 387 - 392 و نيز بصورت زيرنويس
موضوع :
صادرات و واردات , سياست بازرگاني , كشورهاي در حال رشد - اوضاع اقتصادي
شناسه هاي افزوده :
مطالعهاي در نظريهها، كاربردها و تجربههاي تجارت بين الملل، استراتژي بازرگاني و توسعه اقتصادي