شرح پديد آور :
هادي غفاري
عنوان :
ملاحظات اسلامي در روابط تجاري مسلمانان
اطلاعات نشر :
تهران : سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)، پژوهشكده تحقيق و توسعه علوم انساني،
مشخصات ظاهري :
ده، 281 ص.
فروست :
سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ 2076 , اقتصاد؛ 82
يادداشت :
عنوان پشت جلد به انگليسي: Islamic considerations Muslim business relations
كتابنامه :
كتابنامه: ص. 272 - 281 و نيز به صورت زيرنويس
موضوع :
بازرگاني بين المللي - جنبه هاي مذهبي - اسلام , اسلام و روابط بين الملل , اعراب - بازرگاني - تاريخ - از آغاز تا 41ق.
واردكنندة اطلاعات :
فاطمه شاه جاني
تاريخ ورود اطلاعات :
1404/03/18