شماره ركورد :
109890
شرح پديد آور :
ترجمه زهرا ابطحي؛ ويرايش شهرزاد فتوحي، محمد رضا هراتي
عنوان :
ارائه و دريافت بازخورد
عنوان فرعي :
راه حلهاي كارشناسانه براي چالشهاي روزمره
اطلاعات نشر :
تهران: به تدبير،
سال نشر :
1389
مشخصات ظاهري :
شش، 73 ص.: مصور، جدول، نمودار.
فروست :
راهنماي مديران؛ 10
عنوان به زبان اصلي :
Giving feedback: expert solutions to everyday challenges
كتابنامه :
كتابنامه به صورت زيرنويس.
موضوع :
ارتباط در مديريت , پس خورد (روان شناسي) , ارتباط در سازمان ها , ارتباط بين اشخاص
چكيده :
بازخورد چيست؟.، زمان ارائه بازخورد.، نحوه ارائه بازخورد مؤثر.، چگونه بازخورد را با آغوش باز دريافت كنيم.، چگونه مشكلات بازخورد را حل و رفع مي كنيد؟.، براي ارائه بازخورد اصلاحي به مقام بالاتر، خوب فكر كنيد.، تعيين كنيد چه موقع بازخورد ديگر كارايي ندارد.، هنگام كار با فرد غيرمعاشرتي، صبور باشيد.، موقعيت هاي ناپايدار را با احتياط اداره كنيد.، از ارائه بازخورد نامناسب خودداري كنيد
شناسه هاي افزوده :
پ مترجم. ابطحي، زهرا، 1335 - , پ ويراستار. فتوحي، شهرزاد، 1346 - , پ ويرايش، هراتي، محمد رضا
ردة اصلي :
658
شماره :
/45
شمارة كاتر :
الف359
واردكنندة اطلاعات :
گشاني
تاريخ ورود اطلاعات :
1398/02/02
شابك :
9642583151
لينک به اين مدرک :

بازگشت